Biedronka wydała komunikat. Ostateczny termin upływa 26 czerwca

Biedronka zwróciła się do klientów z ważnym komunikatem. Użytkownicy aplikacji sklepu mają czas tylko do 26 czerwca. Część z nich musi podjąć działania, by nadal móc korzystać z jej funkcjonalności. Inaczej dostęp do personalizowanych promocji, gazetek, skanera cen czy historii transakcji nie będzie możliwy.
Ważna informacja dla klientów Biedronki, fot. Shutterstock

Ważne wieści dla klientów Biedronki

Biedronka to jedna z najchętniej odwiedzanych przez Polaków sieci handlowych. Dyskont należący do spółki Jeronimo Martins ma już w naszym kraju ponad 3,7 tys. sklepów w przeszło 1,3 tys. miejscowościach. Nie zwalnia też tempa ekspansji, bo na ten rok firma założyła sobie otwarcie od 130 do 150 nowych placówek.

Sieć regularnie serwuje klientom nowe promocje, umożliwia im także uczestnictwo w programie lojalnościowym Moja Biedronka. Jego członkowie mają dwie opcje – mogą wybrać albo fizyczną kartę, albo korzystać z aplikacji. Do tych drugich Biedronka zwróciła się właśnie z ważną informacją.

Biedronka przeceniła z 399 zł na 99 zł. „Do wyczerpania zapasów”
Biedronka poszalała z obniżkami cen w ramach swojej urodzinowej wyprzedaży. Rabaty sięgają -75%, ale trzeba się spieszyć, bo czasu nie ma wiele. Prawdziwe hity można teraz dostać za ułamek regularnej ceny.

Biedronka wydała komunikat

Użytkownicy aplikacji mobilnej Biedronki muszą wiedzieć o zbliżającym się ostatecznym terminie, który wypada w czwartek 26 czerwca. Tylko do tego dnia mają czas na zaktualizowanie swojej apki, by dalej móc korzystać z dostępnych w niej funkcjonalności.

„Od 26.06 korzystanie z aplikacji będzie możliwe tylko po zaktualizowaniu jej do najnowszej wersji. Sprawdź w swoim sklepie z aplikacjami, czy twoja aplikacja jest aktualna. Jeśli nie, zaktualizuj ją już teraz” – zwróciła się do klientów sieć.

Używanie aplikacji umożliwia nie tylko posiadanie wirtualnej karty w swoim telefonie, ale też pozwala na m.in. przeglądanie gazetek promocyjnych, uzyskiwanie spersonalizowanych ofert, sprawdzanie cen dzięki skanerowi kodów kreskowych czy dostęp do historii transakcji oraz e-paragonów.

Biedronka pilnie apeluje o zwrot. „Nie spożywać”. Wykryto Salmonellę
Z Biedronki wycofane zostało mięso, w którym stwierdzono obecność bakterii Salmonella. Sieć opublikowała pilny komunikat dla klientów. Osoby, które zakupiły wskazany produkt, proszone są o jego niespożywanie oraz wyrzucenie lub zwrot.

Czytaj dalej: