Lidl – od poniedziałku
2 czerwca Lidl wprowadzi nowe promocje, wśród których znajdą się także takie kierowane do wszystkich bez wyjątku, niewymagające używania aplikacji. Przeceny mają sięgać nawet -60%. O tyle zostanie obniżona cena polskich ogórków zielonych luzem, regularnie sprzedawanych po 9,99 zł. Teraz kilogram wyjdzie po 3,99 zł.
Warto też zwrócić uwagę na -50% na nektarynki na wagę (przecena z 19,99 zł na 9,99 zł) czy na akcje -50% na drugi produkt, którymi zostaną objęte wszystkie: kosmetyki Eveline, dezodoranty i roll-ony od Nivea czy produkty Aquafresh.
Uzupełnić zapasy, nie przepłacając przy tym pozwoli również promocja „2+1 za grosz” na wszystkie makarony Combino. Kupując dwa opakowania w cenie regularnej, trzecie można dobrać właśnie za 1 gr. Choć i tu nie jest potrzebna aplikacja sklepu, to Lidl wprowadził ograniczenie wynoszące do trzech sztuk w cenie symbolicznego grosza na paragon.
Lidl – nowe promocje
Uczestnicy programu lojalnościowego Lidla od poniedziałku zaoszczędzą ponadto m.in. dzięki 54-procentowej zniżce na ćwiartki z polskiego kurczaka marki Rzeźnik (przecena z 10,99 zł na 4,99 zł za kilogram) czy -52% na mleko UHT 3,2% Pilos – przy zakupie sześciu jeden karton ma być nie za 3,99 zł, a po 1,89 zł. W ich przypadku limity to kolejno trzy kilogramy i dwanaście opakowań na kupon. W środę użytkownicy aplikacji będą mogli skorzystać także z jednodniowej okazji „1+1 gratis” na polskie rzodkiewki. Pozwoli ona na uzyskanie do dwóch pęczków w gratisie.