Oficjalny komunikat ws. „Pytania na śniadanie”. Wyniki są jednoznaczne

W lipcu 2025 roku „Pytanie na śniadanie” przyciągnęło przed telewizory nieco więcej widzów niż rok wcześniej. TVP2 może cieszyć się wzrostem oglądalności swojego porannego programu, zwłaszcza w wakacyjnej ramówce, gdy konkurencja ograniczyła emisję swoich śniadaniówek.
Oficjalny komunikat ws. „Pytania na śniadanie”. Wyniki są jednoznaczne, fot. AKPA

Pytanie na śniadanie” z letnim wzrostem widowni. Poznaliśmy wyniki oglądalności

Wakacje to czas, gdy wielu Polaków zaczyna dzień nieco później, ale niektórzy wciąż chętnie sięgają po poranne programy telewizyjne. Jak podaje portal Press, w lipcu 2025 roku „Pytanie na śniadanie” w TVP2 oglądało średnio 329 tysięcy widzów dziennie. To o 5 tysięcy więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku – wynika z danych Nielsen Media.

Nie tylko Janiak. Do „Dzień dobry TVN” wraca znana dziennikarka
Niedzielne wydanie „Dzień dobry TVN” obfitowało w wiele niespodzianek. Prowadzący ogłosili aż dwie osoby, które gościnnie poprowadzą jubileuszowe wydania „DDTVN”. O kim dokładnie mowa?

TVP2 zyskuje na wakacyjnej ramówce

Wakacyjna ramówka wyraźnie sprzyja „Pytaniu na śniadanie”. Podczas gdy TVP2 emituje swój program codziennie, konkurencyjne „Dzień dobry TVN” pojawia się na antenie tylko w weekendy, a „Halo, tu Polsat” zrobiło sobie przerwę aż do końca sierpnia. To sprawia, że widzowie szukający śniadaniowych treści w tygodniu, najczęściej wybierają właśnie Dwójkę.

Zebrali pół miliona złotych na transmisję! TV Republika tłumaczy się po zaprzysiężeniu
500 tysięcy złotych – tyle zebrała TV Republika od swoich widzów na transmisję zaprzysiężenia nowego prezydenta, Karola Nawrockiego. Po emisji wydarzenia w sieci zawrzało. Pojawiły się pytania o sens zbiórki i wyjątkowość relacji....

Udział TVP2 w rynku rośnie

Wzrost liczby widzów przełożył się także na udział TVP2 w rynku. W lipcu 2025 roku udział stacji w czasie emisji „Pytania na śniadanie” wyniósł 8,05 procent w grupie ogólnej (wzrost z 7,86 procent rok wcześniej). W grupie komercyjnej 16-59 lat wynik podskoczył z 6,93 do 7,02 procent. Największą widownię program zgromadził w sobotę 12 lipca – aż 393 tysiące osób.

Głośny powrót do „Dzień dobry TVN”. Z samego rana nadawca przekazał oficjalne wieści
W niedzielnym wydaniu „Dzień dobry TVN” właśnie ogłoszono nazwisko kolejnego prowadzącego, który po latach gościnnie powraca do uwielbianego formatu. Widzowie będą zachwyceni!

Wakacyjna przewaga TVP2

Wakacyjne ograniczenia konkurencji wyraźnie pomagają TVP2 w walce o porannego widza. Czy ten trend utrzyma się także po powrocie pełnej ramówki konkurencyjnych stacji? Czas pokaże, ale na razie „Pytanie na śniadanie” może świętować niewielki, ale znaczący sukces.

Czytaj dalej: