Poplista

Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino - Tamo bien
1
Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino Tamo bien
David Guetta & Sia - Beautiful People
2
David Guetta & Sia Beautiful People
Babie Lato, Margaret, Sara James, Zalia - Co za noc (BABIE LATO, Santander Letnie Brzmienia)
3
Babie Lato, Margaret, Sara James, Zalia Co za noc (BABIE LATO, Santander Letnie Brzmienia)

Co było grane?

Aerosmith - Crazy
08:45
Aerosmith Crazy
Milky Chance - Stolen Dance
08:49
Milky Chance Stolen Dance
Igo - Cud
08:53
Igo Cud

Nowy program w TVN miał być hitem. Są wyniki oglądalności

W TVN pojawił się nowy program, którego gospodarzem jest Mikołaj Roznerski. Czy format będzie nowym hitem stacji? Są wyniki oglądalności teleturnieju „The Floor”.
Wyniki oglądalności „The Floor”, fot. Shutterstock

Wyniki oglądalności „The Floor

Teleturniej „The Floor” zadebiutował na antenie TVN 20 maja. Format emitowany jest we wtorki, środy i czwartki o godzinie 20:55. Dotychczas ukazały się trzy premierowe odcinki. Widzowie bardzo entuzjastycznie podeszli do nowego programu, chwaląc nie tylko jego ciekawą formułę, ale również i prowadzącego – Mikołaja Roznerskiego. Jak wyglądają wyniki oglądalności?

Do tej pory, po emisji trzech pierwszych odcinków, teleturniej śledziło w TVN średnio 1,02 mln widzów. To przełożyło się na 9,19 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 13,64 proc. w grupie wiekowej 16-49 i 12,62 proc. w grupie 20-54 – podają Wirtualne Media, powołując się na dane Nielsen Audience Measurement.

Najwięcej widzów obejrzało premierowy odcinek, który został wyemitowany 20 maja. Było to aż 1,06 mln osób. Drugi epizod zgromadził 999 tys. widzów, zaś trzeci - około 50 tys. więcej. Wirtualne Media podają również, że TVN w porze emisji programu „The Floor” był liderem oglądalności we wszystkich grupach widzów.

„The Floor” – na czym polega program?

„The Floor” to teleturniej, w którym swoich sił próbuje 100 uczestników. Każdy ze śmiałków stoi na „swoim” fragmencie podłogi, do którego przypisana jest pewna kategoria wiedzy. Uczestnicy wyzywają swoich sąsiadów na pojedynki, dzięki którym mogą przejąć ich pole.

Kategorie są różnorodne – od sportowców i hollywoodzkich aktorów, przez kultowe budynki, po faunę i florę. Po każdym pojedynku zwycięzca staje przed dylematem. Czy walczyć z kolejnym przeciwnikiem, aby zyskać jeszcze więcej terytorium i zaryzykować wszystko? Czy może zachować swoje obecne terytorium i pozwolić losowi wybrać nowego pretendenta? Tu potrzeba znacznie więcej niż samej wiedzy. Liczy się szybkość, strategia i przewidywanie ruchów rywali – czytamy na stronie tvn.pl.

Zwycięzcą zostanie osoba, która jako ostatnia zostanie na planszy. Wygra ona 100 tysięcy złotych.

Czytaj dalej:
Polecamy

Więcej z kategorii: Show-biznes

Najchętniej czytane