Poplista

1
Pezet, Auer Dom nad wodą
2
Alan Walker x Meek Dancing in Love
3
Benson Boone Sorry I'm Here For Someone Else

Co było grane?

18:09
Phil Collins Can't Stop Lovin' You
18:13
Damiano David Next Summer
18:17
Eurythmics Sweet Dreams (Are Made Of This)

Wielki sukces „Ślubu od pierwszego wejrzenia”. Wyniki oglądalności mówią jasno

10. sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” dobiegł już końca. Choć ani jedna para nie została w małżeństwie, to ta edycja i tak odniosła spory sukces. Mowa tutaj o liczbie widzów, którzy co wtorek zasiadali przed telewizorami, by obejrzeć program.
„Ślub od pierwszego wejrzenia” 10 sezon, fot. Instagram

Ślub od pierwszego wejrzenia” – sezon 10

Dwa dni temu w telewizja wyemitowano ostatni odcinek 10. edycji formatu. Pary, które poznaliśmy za sprawą eksperymentu, przekazały specjalistkom, jakie podjęły decyzje. Zostają w małżeństwie czy biorą rozwód? Drugą opcję wybrały dwa małżeństwa: Joanna i Kamil oraz Agata i Piotr – tutaj to kobieta przekazała informacje o rozstaniu, jej partner nie pojawił się na spotkaniu. Agnieszka i Damian początkowo stwierdzili, że chcą kontynuować związek. Jak się jednak później okazało, po show byli razem jeszcze tylko chwilę, a ich relacja również skończyła się wnioskiem o rozwód. O szczegółach kobieta opowiedziała w wywiadzie, o którym więcej piszemy tutaj:

„Ślub od pierwszego wejrzenia”. U Agnieszki i Damiana jednak rozwód. Znamy powód!
Wczoraj w telewizji wyemitowany został ostatni odcinek 10. serii „Ślubu od pierwszego wejrzenia”. W tym sezonie oglądaliśmy losy trzech par, które poznały się tuż przed zawarciem małżeństwa. Byli to: Agnieszka i Damian, Agata i Piotr...

„Ślub od pierwszego wejrzenia”: liczba widzów rośnie

Teraz portal Wirtualne Media przekazał informacje na temat oglądalności ostatniej edycji. Jak się okazuje, program zwiększył widownię! Średnia oglądalność odcinków wyniosła 913 tysięcy osób. Oznacza to, że w tym paśmie emisji format TVN był liderem obu grup komercyjnych. Jednocześnie TVN stał się stacją drugiego wyboru, a wyprzedzony został tylko przez TVP2.

Najchętniej oglądany był odcinek 10., który emisję miał 5 listopada. Aby go obejrzeć, przed ekranami usiadło 1,05 mln widzów. Najmniejszą widownię zgromadził epizod 1., który zobaczyło 735 tys. odbiorców TVN.

W porównaniu do poprzedniej edycji, format zyskał w sumie 69 tys. widzów. 

Czytaj dalej:
Polecamy

Więcej z kategorii: Show-biznes

Najchętniej czytane